Senin, 21 Maret 2011

My 1st Note ^^

Assalamualaikum..

Akhirnya aku punya blogspot juga..walau agak telat..tapi aku juga punya blog lain sebelumnya..tapi berhubung ini blog lagi happening bgt..jadi aku buat deh..dah jadilah Masterpiece blog aku..:)

Perkenalkan..aku seorang gadis Keturunan arab baik dari aba maupun mama..namaku Hanna BaDar BaJReY Al-JaMMaNy..panjang kan namaku..maklumlah Marga Abaku.. aku lahir tanggal 22 Mei 1987..semakin tua sepertinya..:( tapi tak apa..namanya hidup harus dijalanin..kan kita hidup didunia cuma SEMENTARA..

Intinya aku selalu bahagia menjalani keseharianku..karena itu hadiah dari ALLAH SWT..
This Note has described the Theme of this BLOG "FalliN in Love with My World"..
Hopefully this blog give advantages to all the readers..

With Love

-Hanna Badar-

4 komentar:

  1. wa'alaikumsalam....

    huhuhu...akhirnya hana......punya blog jg...mantab sudah..lanjutkan postingannya...

    selain keturunan arab, dia anak yang paling rame dan bocor di kantor...dengan headline news nya : "BAJREY TV"

    BalasHapus
  2. aduhhh..aku kan anaknya mandiri..pandai..good looking..ngegemesin..ga suka gibah..slalu bahagia (amien)..mba v3 ini bisa saja.. :)
    klo BAJREY TV itu sampingan kok..kerjaan utamaku kan tetep Beribadah dan membahagiakan orang tua..keluarga dan orang2 disekitarku.. ^^v

    BalasHapus
  3. hahahahha....ckckckck...

    jadi terharu...hiks.hiks..hiks.. :P

    BalasHapus

Our RelationShip ^^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My BirthDay ^^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Next Trip.. SINGAPORE ^_^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Followers